|
ÜLDINFO: PROGRAMM: ERASMUS + TEGEVUSE TÜÜP: KA120-SCH - Erasmuse akrediteering üldhariduses PROJEKTI NUMBER: 2023-1-EE01-KA121-SCH-000129639 ROLL: Konsortsiumi/tuumikgrupi liige Õpirände konsortsiumi koordinaator: Narva Vanalinna Riigikool Koostööleping konsortsiumi liikmega august 2023-august 2024: Lepingu nr 2023-KA121SCH-14
ÕPIRÄNDED 2023/2024 JUULI 2024
Tegevuse tüüp: A1 courses and training Koolituse nimetus: Outdoor Education for Sustainable Development Koolitusfirma: Andrioti Kleopatra Sofia “Andrioti School” Projekti kestvus: 22.07-27.07 (+ reisipäevad) Projekti eesmärgid ja tegevused: Osalejad õpivad, kuidas rakendada meetodeid, et muuta oma klassiruum, kool ja kogukond teadlikumaks keskkonnaprobleemidest ning koloogilisemaks. Seega, selle koolitusprogrammi eesmärk on, et osalejad töötavad läbi mitmeid teemasid, kogevad ja hindavad erinevaid meetodeid ning koostavad ka oma plaanid nende meetodite rakendamiseks oma hariduskontekstis. Õpetajad ja noortejuhid tõstavad teadlikkust oma riikides, et inspireerida noori saama aktiivseteks kodanikeks ja aitama leida lahendusi keskkonnakriisile. Osalejate arv: 2 õpetajat Tegevuse tüüp: A1 courses and training Koolituse nimetus: Gamification and Game-Based Learning for Social Inclusion Koolitusfirma: Andrioti Kleopatra Sofia “Andrioti School” Projekti kestvus: 22.07-27.07 (+ reisipäevad) Projekti eesmärgid ja tegevused: Sellel kursusel õpivad õpilased, kuidas kasutada mängupõhist õpet (Game-Based Learning, GBL) oma tundides. Mängupõhine õpe pakub uusi ja innovatiivseid viise, kuidas parandada õpetamise kvaliteeti. Erinevad tarkvaraprogrammid kasutavad GBL-tehnikaid, et arendada oskusi nagu multitegumtöö, kriitiline mõtlemine, riskide võtmine ja teisi 21. sajandi oskusi. Osalejad saavad lõpuks luua õpikeskkonnale kohandatud põgenemistoa, kasutada avatud õppevahendeid näidistunni loomiseks ja õppida, kuidas rakendada GBL-strateegiaid oma klassiruumis Osalejate arv: 1 õpetaja Projekti tegevuste kajastamine meedias: Kooli blogis eesti keeles: https://svlkprojektidest. Kooli blogis vene keeles: https://svlkprojektid. Kooli fb lehel:
APRILL 2024 Tegevuse tüüp: A1 courses and training Koolituse nimetus: Educator’s Role in New Reality Koolitusfirma: Asteria Cave Projekti kestvus: 15.04 -19.04 2024(+ reisipäevad) Projekti eesmärgid ja tegevused: Koolituse läbinu : · teab, kuidas toetada õppijaid nende õpieesmärkide saavutamisel, rakendades sobivaid strateegiaid ja meetodeid, · mõistab ja rakendab õppijakeskseid ning holistilisi lähenemisviise, mis toetavad õppijate terviklikku arengut · suudab integreerida jätkusuutlikkuse põhimõtteid õppetöösse, edendades keskkonnateadlikkust ja vastutustundlikku kodanikuks olemist. · oskab kasutada teadveloleku ja kehalise teadlikkuse tehnikaid, et parandada keskendumisvõimet ja emotsionaalset tasakaalu õppeprotsessis. · kasutab tõhusalt innovatiivseid tööriistu ja meetodeid, et tõsta õppijate kaasatust ja õpitulemusi Tegevused ja kasutatatud meetodid: Koolikülastused, arutelud, kovisiooni meetod, mitteformaalsed õppemeetodid, õppevisiidid, kultuuridevaeline õppimine Osalejate arv: 3 õpetajat
Projekti tegevuste kajastamine meedias: Artikkel kooli blogis eesti keeles: https://svlkprojektidest. Artikkel kooli blogis vene keeles: https://svlkprojektid. fb-s:
DETSEMBER 2023 Tegevuse tüüp: A2 Job Shadowing Projekti nimetus: Töövarjutamine Aniche (Prantsusmaa) koolis Partnerkool: Ecole Léon Basuyaux (Aniche, Prantsusmaa) Projekti kestvus: 11.-15.12.2023 (+ reisipäevad) Projekti eesmärgid ja tegevused:
Osalejate arv: 2 õpetajat
Projekti tegevuste kajastamine meedias:
Prantsuse koolides töövarjudena: https://svlkprojektidest.blogspot.com/.../prantsuse...
NOVEMBER 2023 Tegevuse tüüp: A1 courses and training Projekti nimetus: “AI tools for Meaningful Learning and Training” Koolitusfirma: The Adult Learning Centre Edu Project, Malta Projekti kestvus: 27.11 -03.12.2023 (+ reisipäevad) Projekti eesmärgid ja tegevused: Eesmärk 1: Eesmärk: Õpetada õpetajat kriitiliselt analüüsima ja rakendama valitud tehisintellekti tööriistuõpetamisprotsessi kõigis etappides, sealhulgas analüüs, disain, arendus, rakendamine ja hindamine. See oskus võimaldab parandada iseseisvat ja tähendusrikast õppimist, integreerides digitaalsed ja kultuuridevahelised pädevused ja seda kõike rahvusvahelises meeskonnas, kus saab Eesmärk 2: Anda õpetajale võimalus kogeda ja mõtiskleda valitud tehisintellekti tööriistade kasutamise üle, arvestades nii õppijate kui ka õpetajate perspektiive. See aitab mõista nende Eesmärk 3: Aidata õpetajal arendada ja kohandada isiklikku valikut tehisintellekti tööriistu, meetodeid ja tehnikaid, mida kasutada õpetamisprotsessi eri etappides. See suurendab õppekava tõhusust ja parandab õppimistulemusi. Osalejate arv: 2 õpetajat
Projekti tegevuste kajastamine meedias:
Erasmus +: osalemine rahvusvahelisel koolitusel tehisintellekti tehnoloogiate kasutamisest haridusasutustes: https://svlkprojektidest.blogspot.com/.../erasmus...
OKTOOBER 2023 Tegevuse tüüp: A3 group mobility for school pupils Projekti nimetus: õpirändeprojekt „Noored kooli liidrid“ Partnerid: Alytaus Šaltinių Progimnazija and to Lazdijų mokykla-darželis „Kregždutė“ Projekti kestvus: 02.10-06.10.2023 (+reisipäevad) Projekti eesmärgid ja tegevused: Eesmärgid: · Mõisted : noorte algatus, vabatahtlik tegevus. Milline on õpilasesinduste roll koolis? Millised on võimalused ja raskused (rõõmud ja mured), millega noored liidrid koolis kokku puutuvad. · Tutvuda Leedu õpilasesinduste tegevusega. · Tutvuda Leedu rahvuslike eripärade ja kultuuriga. · Parandada inglise keele oskust · Leida sõpru ja ideid uue projekti jaoks. Osalejate arv: 8 õpilast + 2 saatvat isikut Tegevused : 02.10-06.10-2023 – õpiränne 03.10 – 04.10 koostöö Alytaus Šaltinių Progimnazija õpilastega Diskussioonid, rühmatööd, proleemülesanded, tundide külastused, esitlused, mitteformaalne õpe. 05.10 - Lazdijų mokykla-darželis „Kregždutė“ külastus, tutvume nende üplasesinduse tööga.
Projekti tegevuste kajastamine meedias:
https://svlkprojektidest.blogspot.com/2023/10/opilaste-opiranne-leetu-opirande.html
|